

POS
pokladna
ALL-IN-ONE ZAŘÍZENÍ JE UNIKÁTNÍ TERMINÁL, KTERÝ V SOBĚ SLUČUJE PŘEDNOSTI OPERAČNÍHO SYSTÉMU ANDROID A JEDNODUCHÉHO POKLADNÍHO SOFTWARE.
NEZÁVAZNÁ OBJEDNÁVKA PLATEBNÍHO TERMINÁLU

Pro prodejce pokladních systémů nabízíme další slevu 20% z pořízovací ceny terminálu.

Zařízení Ingenico A8, které je bylo vyrobeno ve spolupráci s touto světovou jedničkou bylo certifikováno pro provoz v České a Slovenské republice pro akceptaci platebních karet a zároveň provoz mobilní POS pokladny pro EET.
Obsahuje 5,5palcovou obrazovku, čtečku všech platebních karet (čipových, magnetických, bezkontaktních), tepelnou tiskárnou, samostatný slot pro datovou SIM, Wi-Fi připojení, možnost doplnění o dobíjecí stanici se stojánkem a zároveň profesionální servis s garancí inovace produktu do budoucna. Terminál obsahuje unikátní kamerový snímač čárového a QR kódu na spodní straně zařízení, a tím je umožněno pracovat plnohodnotném pokladním režimu.
Společnost Ingenico dodala na český trh více jak 65 % všech platebních terminálů a tento Android terminál je světovou jedničkou na trhu. Z toho důvodu jsme veškeré popisy, jak systém elektronické evidence tržeb funguje, popsali v rámci řešení i na těchto zařízení.
Výše uvedený terminál je možné použít i bez akceptace platebních karet a akceptaci pustit podle zájmu uživatele až později, ale na druhou stranu, proč s akceptací karet váhat.
Na centrálním serveru je možné vše jednoduše objednat prostřednictvím vyplnění formuláře objednávky. (Slouží to i pro ty, kteří chtějí rovnou terminál namísto platební aplikace v telefonu.)

Při použití tohoto terminálu je umožněno dále přijímat platební karty nebo provádět tzv. QR platby prostřednictvím přímých plateb.
Podstatný rozdíl mezi standardní POS aplikací na mobilním telefonu a využitím All-in-One zařízení je především:
-
Mohu zařízení svěřit zaměstnanci nebo brigádníkovi.
-
Nemusím připojovat externí tiskárnu.
-
Je to oddělené zařízení, které není propojené s osobními daty v telefonu.
-
Mohu ho kdykoliv zanechat v obchodním místě bez nutnosti ho mít stále při sobě.
Aktivace je dostupná přímo při objednávce zařízení. Jedná se o samostatný proces, který probíhá paralelně s příslušnou bankou nebo Acquirem.
Aktivací funkce akceptace platebních karet se zařízení stává plnohodnotným nástrojem pro správu všech plateb především okolo jakéhokoliv podnikání spadajícího pod 3. a 4. vlnu elektronické evidence tržeb a nebo jako náhrada zastaralých zařízení z první a druhé vlny.
Jaké hodnoty se mají zasílat na EET server finanční správy, je nastavitelné. Vzhledem k tomu, že transakce bezhotovostními platbami jsou nepovinné, záleží na rozhodnutí daňového subjektu, zda i transakce kartou, stravenkami a dalšími bezhotovostními platebními metodami bude zasílat finanční správě.
V rámci centrální správy terminálů je možné evidovat všechny transakce paralelně, a tím si zajistit celkový přehled nad obchodní činností.
V případě, že se na finanční správu zasílají veškeré transakce, pak je možné snadno zkontrolovat veškerý objem transakcí uvedených na obou stranách a případně jednodušeji nalézt potenciální nesrovnalosti.
Platební funkce umožňuje vkládat spropitné a rozdíl mezi zaplacenou a skutečnou částkou lze samostatně evidovat.

V případě, že máme zájem o bližší informace piště na adresu: sales@pmgc.eu a nebo vyplňte následující formulář:
Vaše údaje jsou vkládány přímo do Google Forms naší společnosti PMG Capital s.r.o. a nejsou tedy dostupné pro jiné než interní účely a pro vypracování nabídky pro Vás.