
Plať si jak chceš kdekoliv a kdykoliv






Proč PayLikeMe?

Pomůžeme Vám uspět i v době po Covid-19
Nemusíte být žádný odporník na IT technologie.

Stačí mít mobilní telefon
nebo tablet, počítač a chuť prodávat vaše zboží fyzicky i na Internetu.

Vytváříme automaticky generovaný eShop z vašich produktů
a propojujeme tradiční metody prodeje s novými digitálními novinkami, které v Covid-19 době daleko více zdůraznili svoji potřebu.

Zajišťujeme zpracování objednávek v on-line systému
Vše máte na jednom on-line místě pod plnou vaší kontrolou

Plnohodnotná on-line podpora pro vaše řidiče nebo smluvní dopravce

Platby kartou nebo hotově.
Pro případ potřeby platby kartou máte možnost využít "vše v jednom" zařízení kombinující funkce telefonu a mobilního terminálu. Včetně tisku papírových účtenek.

Vyzkoušejte ZDARMA.
Prodávejte svoje zboží a pak se rozhodnete, co si od nás koupit.

Komplexní systém pro objednávky, logistiku, sklad a řízení provozu
Nemusíte platit za něco, co nepotřebujete.



Nemusíte být žádný odporník na IT technologie. Stačí mít mobil, tablet nebo počítač a chuť prodávat vaše zboží fyzicky i na internetu.
Vše si můžete vyzkoušet zdarma a pak se rozhodnete, co vlastně potřebujete.
Pojďte si s námi společně vytvořit svůj vlastní příběh.
Pomáháme Vám uspět a nezáleží na velikosti vašeho podnikání.
Propojujeme tradiční metody prodeje s novými digitálními novinkami, které v Covid-19 době daleko více zdůraznili potřebu změny přístupu při práci s koncovými zákazníky.
I tato doba nás bez přestávky žene kupředu.
Pro Váš obchod jsme připravili jednoduchý nástroj, který Vám pomůže vaše zboží prodávat ve vašem obchodě, zároveň je vaši zákazníci mohou vidět na internetu, kde si ho mohou objednat a zaplatit on-line a pak bude záležet jen na Vás, zda si zboží váš zákazník vyzvedne přímo u Vás v obchodě, nebo mu jej doručíte sami.
Pochopitelně, že až situace s Covid-19 odezní, nastavené prostředí bude možné využívat daleko intenzivněji v rámci standardního prodejního řešení a myslíme si, že nyní vytvořené propojení mezi světem eCommerce Vám pomůže se opět nadechnout v budoucím vašem úspěšném rozvoji.
Detailněji jak to celé funguje?

Základem celého systému je centrální databáze, kde je uložen katalog vašich produktů. Zároveň katalog produktů slouží jako základ pro internetový obchod, který je dle nastavení automaticky vygenerován.
Produktem nemusí být vždy hotové zboží, ale i produkt určený k výrobě. Jako jsou například jídla nebo nápoje v restauraci nebo i další zboží.
Jakmile si koncový zákazník objedná produkt, je tato objednávka okamžitě zpracována. Zároveň každá aplikace je napojená na stejný systém a je možné s objednávkou okamžitě pracovat. Nezáleží, zda jste v tu chvíli na počítači, mobilu nebo tabletu.
Váš zákazník po objednávce dostává automaticky kód objednávky (unikátní kód vytvořený centrálním systémem) prostřednictvím SMS. To Vám zajistí ověření, že daný zákazník má o Váš produkt zájem. A záleží pouze na Vás, zda platbu budete požadovat předem anebo až při jeho vyzvednutí.
Jak se zboží dostane k vašemu zákazníkovi?
To záleží na povaze vaší logiky doručení zboží koncovému zákazníkovi. Většinou se jedná o tyto zvyklosti:
1. Zákazník se dostaví sám do výdejového okénka nebo prodejny a vyzvedne si zboží sám na základě kódu odeslaného prostřednictvím SMS, nebo
2. Máte vlastního řidiče nebo přepravního partnera, který zboží doručí zákazníkovi, nebo
3. Nebo zákazníkovi doručíte zboží jiným způsobem.
Jak zákazník platí?
1. zákazník Vám zaplatí při objednávce prostřednictvím platební karty, nebo
2. zákazník platí hotově při výdeji zboží (hotově, nebo platební kartou na terminálu, který je součástí celého našeho produktu), nebo
3. zákazník platí vašemu dovozci (hotově, nebo prostřednictvím vámi svěřeného platebního terminálu).
Veškerý proces je centrálně spravován ve vašem centrálním ERP systému, kde máte možnost sledovat vaše objednávky, zboží a veškeré platby.
Jak začít ?
je velice jednoduché!
Stačí se stát členem tohoto webu paylikeme.cz nebo se přihlásit nebo vyplnit tento následující formulář:
Od října 2022 jsme změnili kompletně naší cenovou strategii, už nemusíte platit za žádné licence připojených zařízení, ani za licenci centrálního systému. Poskytujeme Vám na 6 měsíců plnohodnotný přístup ke všem funkcím a po šesti měsících Vám budeme účtovat jen za provedené transakce ve výši od 0,3 - 1 % podle použité platební metody.
Zároveň si můžete vybrat platební terminál pro produkt Silver nebo Gold.