top of page
GrafikaProc2_600.png

Plať si jak chceš kdekoliv a kdykoliv

GrafikaProc4_600.png
GrafikaProc5_655.png
GrafikaProc6_655.png
GrafikaProc1_655.png
GrafikaProc3_655.png
PAYME_LIGHT_BLACK.png

Proč PayLikeMe? 

PLM_Success.png

Pomůžeme Vám uspět i v době po Covid-19

Nemusíte být žádný odporník na IT technologie. 

PLM_Phone.png

Stačí mít mobilní telefon

nebo tablet, počítač a chuť prodávat vaše zboží fyzicky i na Internetu. 

PLM_eshop.png

Vytváříme automaticky generovaný eShop z vašich produktů

 a propojujeme tradiční metody prodeje s novými digitálními novinkami, které v Covid-19 době daleko více zdůraznili svoji potřebu.  

PLM_orders.png

Zajišťujeme zpracování objednávek v on-line systému

Vše máte na jednom on-line místě pod plnou vaší kontrolou

PLM_car_delivery.png

Plnohodnotná on-line podpora pro vaše řidiče nebo smluvní dopravce

PLM_Cash_Card.png

Platby kartou nebo hotově. 

Pro případ potřeby platby kartou máte možnost využít "vše v jednom" zařízení kombinující funkce telefonu a mobilního terminálu. Včetně tisku papírových účtenek. 

PLM_Free2Take.png

Vyzkoušejte ZDARMA. 

Prodávejte svoje zboží a pak se rozhodnete, co si od nás koupit. 

PLM_Complex.png

Komplexní systém pro objednávky, logistiku, sklad a řízení provozu 

Nemusíte platit za něco, co nepotřebujete. 

Stáhnete si aplikaci na GooglePlay

google-play-mobile-phones-google-search-
IconLogoFull.png
Místní kavárna

Prodej
přes okénko

Jedná se o situaci, kdy není možné díky vládním nařízením prodávat zboží fyzicky v obchodě, ale je možné využívat výdejní okénko

store_1280.png

Nemám okénko

Jedná se o situaci, kdy není možné díky vládním nařízením prodávat zboží fyzicky, nechci mít neustále otevření okénko, ale jsem schopen vydávat zboží ve vybraných hodinách. 

PLM_page1_1600.png

Moderní
terminály

Umožňují akceptovat platební karty

Nemusíte být žádný odporník na IT technologie. Stačí mít mobil, tablet nebo počítač a chuť prodávat vaše zboží fyzicky i na internetu. 

Vše si můžete vyzkoušet zdarma a pak se rozhodnete, co vlastně potřebujete. 

Pojďte si s námi společně vytvořit svůj vlastní příběh.  

Pomáháme Vám uspět a nezáleží na velikosti vašeho podnikání.

 

Propojujeme tradiční metody prodeje s novými digitálními novinkami, které v Covid-19 době daleko více zdůraznili potřebu změny přístupu při práci s koncovými zákazníky.

I tato doba nás bez přestávky žene kupředu.

Pro Váš obchod jsme připravili jednoduchý nástroj, který Vám pomůže vaše zboží prodávat ve vašem obchodě, zároveň je vaši zákazníci mohou vidět na internetu, kde si ho mohou objednat a zaplatit on-line a pak bude záležet jen na Vás, zda si zboží váš zákazník vyzvedne přímo u Vás v obchodě, nebo mu jej doručíte sami. 

Pochopitelně, že až situace s Covid-19 odezní, nastavené prostředí bude možné využívat daleko intenzivněji v rámci standardního prodejního řešení a myslíme si, že nyní vytvořené propojení mezi světem eCommerce Vám pomůže se opět nadechnout v budoucím vašem úspěšném rozvoji. 

Jak to funguje

Detailněji jak to celé funguje? 

Arch1.png

Základem celého systému je centrální databáze, kde je uložen katalog vašich produktů. Zároveň katalog produktů slouží jako základ pro internetový obchod, který je dle nastavení automaticky vygenerován.

 

Produktem nemusí být vždy hotové zboží, ale i produkt určený k výrobě. Jako jsou například jídla nebo nápoje v restauraci nebo i další zboží. 

 

Jakmile si koncový zákazník objedná produkt, je tato objednávka okamžitě zpracována. Zároveň každá aplikace je napojená na stejný systém a je možné s objednávkou okamžitě pracovat. Nezáleží, zda jste v tu chvíli na počítači, mobilu nebo tabletu. 

 

Váš zákazník po objednávce dostává automaticky kód objednávky (unikátní kód vytvořený centrálním systémem) prostřednictvím SMS. To Vám zajistí ověření, že daný zákazník má o Váš produkt zájem. A záleží pouze na Vás, zda platbu budete požadovat předem anebo až při jeho vyzvednutí. 

 

Jak se zboží dostane k vašemu zákazníkovi?

To záleží na povaze vaší logiky doručení zboží koncovému zákazníkovi. Většinou se jedná o tyto zvyklosti:

1. Zákazník se dostaví sám do výdejového okénka nebo prodejny a vyzvedne si zboží sám na základě kódu odeslaného prostřednictvím SMS, nebo

2. Máte vlastního řidiče nebo přepravního partnera, který zboží doručí zákazníkovi, nebo

3. Nebo zákazníkovi doručíte zboží jiným způsobem.

 

Jak zákazník platí?

1. zákazník Vám zaplatí při objednávce prostřednictvím platební karty, nebo

2. zákazník platí hotově při výdeji zboží (hotově, nebo platební kartou na terminálu, který je součástí celého našeho produktu), nebo

3. zákazník platí vašemu dovozci (hotově, nebo prostřednictvím vámi svěřeného platebního terminálu).

 

Veškerý proces je centrálně spravován ve vašem centrálním ERP systému, kde máte možnost sledovat vaše objednávky, zboží a veškeré platby.

 

Jak začít ?

je velice jednoduché!

Stačí se stát členem tohoto webu paylikeme.cz nebo se přihlásit nebo vyplnit tento následující formulář:

Registrace licence
Chcete vyzkoušet celé řešení? Zadejte vaše údaje, prosím

Děkujeme za odeslání!

Od října 2022 jsme změnili kompletně naší cenovou strategii, už nemusíte platit za žádné licence připojených zařízení, ani za licenci centrálního systému. Poskytujeme Vám na 6 měsíců plnohodnotný přístup ke všem funkcím a po šesti měsících Vám budeme účtovat jen za provedené transakce ve výši od 0,3 - 1 % podle použité platební metody. 

Zároveň si můžete vybrat platební terminál pro produkt Silver nebo Gold. 

bottom of page