Popis služeb a produktů
Od října 2022 jsme změnili kompletně naší cenovou strategii, už nemusíte platit za žádné licence připojených zařízení, ani za licenci centrálního systému. Poskytujeme Vám na 6 měsíců plnohodnotný přístup ke všem funkcím a po šesti měsících Vám budeme účtovat jen za provedené transakce ve výši od 0,3 - 1 % podle použité platební metody.
Detailnější popis:
Centrální systém
Dashboard
Základem je centrální ERP Systém. V tomto systému můžete nastavit produkty a veškeré výrobní a obchodní procesy.
Na úvodní stránce po přihlášení na adrese
https://erp.paylikeme.cz naleznete tzv. dashboard, kde si můžete prohlédnou veškeré důležité informace o vašem obchodu.

Než začnete si organizovat svůj obchod, je ideální si definovat veškeré svoje aktivity v MENU nastavení.
V levé části pak je důležité především stanovit práva pro vaše kolegy, zaměstnance a jim přidělit příslušná práva.
Podle jednotlivých rolí si můžete zvolit, kdo má právo provádět určité operace a kdo pouze obsluhuje jednotlivá zařízení.
Lze vytvořit šablony pro své zaměstnance a manažery, takže není nutné vždy vše zadávat znovu a stačí určit, kdo zdědí jaké vlastnosti.
Nastavení
Sklad
Nejdůležitější částí vašeho obchodu je katalog produktů a služeb. Tento katalog je základem vašeho podnikání a zároveň jeho obsah se pak automaticky generuje na vašem prodejním eShopu, kde pak klienti si mohou objednávat vaše produkty.
Zde si vkládáte jednotlivé popisy, obrázky, sazby daně a další údaje, které jsou důležité pro Váš prodej.


Produkce a logistika
Tato část je pak důležitá při vlastním provozu řešení. Zde vidíte všechny typy objednávek a jejich status. Můžete jej měnit, upravovat a nebo pouze sledovat.
Zároveň složí pro přehled činností nad výrobou a aktuálním stavem prodeje.
Automaticky generovaný eShop
Z katalogu zboží je generován automaticky elektronický obchod. Není nutné kromě základních nastavení provádět jakékoliv programátorské úkony. Vše se jednoduše nastaví v centrálním ERP systému a zbytek už je generován automaticky.
V rámci nastavení je možné nastavit několik platebních metod a scénářů doručení nebo vyzvednutí objednaného zboží. Veškeré objednávky klienty jsou potvrzovány prostřednictvím SMS brány pro ochranu obchodníka před zneužitím.

Klientká aplikace:
Registrace aplikace
Jakmile se zaregistrujete na našem portálu a objednáte si licenci tak v rámci registračního procesu dostanete e-mail, kde je uveden Váš aktivační klíč.
Tento aktivační klíč je použitelný jak pro aplikaci staženou přes Google Play do vašeho mobilního telefonu nebo tabletu anebo se zadává přímo do platebního terminálu.
Ke každé licenci, kterou si u nás objednáte, nebo ji máte součástí svého produktového balíčku, náleží jeden aktivační klíč.
Tento klíč je provázán k vašemu centrálnímu účtu, který máte přidělen v rámci registrace vaší firmy.


Po registraci uživatele je jedním s nejdůležitějším krokem nastavení tiskárny účtenek. (toto se se jedná pouze pro ty z Vás, co si vybrali použití terminálu s tiskárnou namísto aplikace v mobilním telefonu.
Zároveň zde vidíte, kolik dalších funkcí je možné nastavit. Včetně konfigurace platebního terminálu pro akceptaci karet VISA/mastercard.
Ačkoliv dnes není povinné se registrovat na centrální správu EET, máte možnost stále evidovat tržby pro vaší vlastní potřebu na centrálním systému EMS. Tato data jsou přístupná jen pro Vás, a proto nemusíte mít starost o to, že se vaše obchodní data skladují bez vaší kontroly. Jde o jakési kontrolní úložiště, které vychází z každé vydané účtenky a jde o další kontrolu v případě, že Vám nesedí data z vašeho přehledu obchodu. Jedná se především o kontrolu vašich zaměstnanců, popř. uživatelů Vámi svěřené aplikace.

Platební terminál anebo vlastní aplikace obsahuje veškeré vlastnosti systému PayLikeMe. Pouze záleží na Vás, zda máte zájem některé funkce omezit pro svoje uživatele.
Veškeré úkony jsou centrálně sladěny v celkovém systému. Cokoliv můžete dělat v rámci aplikací na tabletu, počítači, můžete dělat v rámci aplikace na mobilním telefonu a zároveň i na platebním terminálu.
Pochopitelně nejlepší je vždy kombinovat správu pomocí centrálního systému a klientské aplikace na mobilním zařízení nebo na platebním terminálu. Proto máte v základu k dispozici obě dvě licence.
Vše je hodně intuitivní.
Není nutné podrobněji vše studovat, stačí se pouze registrovat a pošleme Vám registrační údaje pro testování ZDARMA.
Nemusíte nic platit dopředu po dobu 2 měsíců nebo do prvních 50 objednávek.
Přehled platebních terminálů
SUNMI P2

Jedná se o multifunkční platební terminál s integrovanou tiskárnou.
O tisk se stará integrovaná termotiskárna s kotoučky o rozměru 58 × 40 mm. Rychlost tisku dosahuje až 70 mm/s.
Tento terminál Sunmi P2 umožňuje osadit dvojici SIM karet doplněnou jedním PSAM slotem. Terminál je tak možné snadno připojit přes mobilní sítě nebo Wi-Fi signál, ve specifikacích nechybí Bluetooth 4.2, rychlý procesor a dostatek výkonu.
Díky kvalitní konstrukci odolá Sunmi P2 pádu i z výšky jednoho metru. Zařízení je založené na operačním systému Android 7.1, díky baterii s kapacitou 2580 mAh nemusíte mít obavy ani o její výdrž.
Mezi volitelným příslušenstvím nechybí praktická dobíjecí kolíbka.
Nechybí ani dvojice kamer - přední s rozlišením 0,3 Mpx (volitelně) a zadní s rozlišením 5.0 Mpx a bleskem.
CENA zařízení je: 6.199 Kč bez DPH.
SUNMI P2 PRO

Platební terminál SUNMI P2 Pro umí objednávat, evidovat, přijímat hotovost, tisknout i skenovat a především platit kartou. Na vše tedy stačí jediné zařízení, nic dalšího není potřeba.
Nejvyšší řada platebních mobilních terminálů SUNMI P2 PRO v sobě skrývá velký 5,99" displej, 2+16 GB paměti pro hladký běh všech aplikací. Výhodou je i integrovaný 1D skener pro rychlé snímání čárových kódů.
SUNMI P2 Pro podporuje zpracování bezkontaktních, magnetických, popřípadě IC karet. Terminál tedy zvládá příjem všech běžných způsobů platby jako jsou Mastercard, Maestro, VISA i mobilních plateb Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay nebo Fitbit pay.
Díky fiskálním aplikacím navíc můžete přímo na terminálu odbavit celý proces zpracování objednávky. Na závěr je vždy možné vytisknout doklad o platbě kartou, potvrzení objednávky či účtenku. V kombinaci se multi-kanálovou aplikací PayLikeMe splňuje veškeré nároky na moderní prodej vašich produktů.
SUNMI P2 Pro umožňuje osadit dvojici SIM karet nebo využít dva PSAM sloty. Terminál je tak možné snadno připojit přes mobilní sítě nebo Wi-Fi signál, ve specifikacích nechybí Bluetooth 4.2, rychlý procesor a dostatek výkonu. Součástí je rychlá termo tiskárna.
CENA: 8.599,- Kč bez DPH
SUNMI P2 LITE
Platební terminál SUNMI P2 LITE umí objednávat, evidovat, přijímat hotovost a platební karty i skenovat. Na vše tedy stačí jediné zařízení. Mobilní platební terminál bez tiskárny je vhodný např. pro příjem objednávek s tiskem účtenky u výdeje, případně všude tam, kde není nutné ihned tisknout doklad o platbě nebo je účtenka k dispozici klientům přes cloudové řešení nebo e-mailem.
SUNMI P2 LITE podporuje zpracování bezkontaktních, magnetických, popřípadě IC karet. Terminál tedy zvládá příjem všech běžných způsobů platby jako jsou Mastercard, Maestro, VISA i mobilních plateb Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay nebo Fitbit pay. Díky fiskálním aplikacím navíc můžete přímo na terminálu odbavit celý proces zpracování objednávky.
Zároveň je ideální při napojení na multi-kanálové řešení PayLikeMe!.
Terminál je možné snadno připojit přes mobilní sítě nebo Wi-Fi signál (2,4 i 5 Ghz), ve specifikacích nechybí Bluetooth 4.2, rychlý procesor a dostatek výkonu.

Zařízení má také možnost využití technologie NFC a magnetických, popřípadě IC karet. Integrovaná čtečka čárových kódů patří mezi jednu z výhod tohoto zařízení.
Nemusíte se bát ani o odolnost. SUNMI P2 LITE má "droptest" z výšky jednoho metru a vejde se do každé kapsy. Spolehnout se můžete i na baterii s kapacitou 3000 mAh.
Mezi volitelným příslušenstvím nechybí praktický dobíjecí stojánek.
CENA: 7.599,- Kč bez DPH