B-Online – Přehled o vašich transakcích
B-Online je online reportovací systém pro všechny naše klienty prostřednictvím partnera Borgun hf, Ármuli 30, 108 Reykjavik, Islandská republika.
Každý z našich klientů si může vyhledat informace o transakcích a platbách za poslední 4 roky pokladních terminálů a své platební brány v rámci eCommerce.
Zároveň umožňujeme exportovat data k dalším analýzám.
Na portálu B-online je možné provádět platby pomocí Pay-By-Link a také zakládat opakované platby.

Přihlášení
Po uzavření smlouvy zasíláme uživatelské jméno a heslo e mailem z adresy no-reply@borgun.com na uvedenou e mailovou adresu ve vaší smlouvě.
Je možné, že tento e-mail bude v závislosti na nastavení e-mailových účtů doručen do vaší nevyžádané pošty, a proto doporučujeme zkontrolovat, zda Vám e-mail byl doručen. V případě jakýchkoliv problémů se můžete obracet na support@pmgc.eu, kde Vám zajistíme opětovné zaslání.
Změna hesla
Po prvním přihlášení si musíte změnit heslo. Systém požádá o změnu hesla každých 90 dnů. Upozorňujeme Vás, že nové heslo nesmí být stejné jako posledních 5 hesel.
Po zadání 3 neplatných uživatelských jmen nebo hesel Vám systém znemožní přístup po dobu 30 minut. Po uplynutí této doby budete mít možnost znovu se přihlásit.
Doporučujeme použít minimálně 8 znaků (min. 1 velké písmeno a min. 1 číslici)
Zapomenuté heslo
Zapomenete-li heslo, můžete požádat o nové. Pod tlačítkem Přihlášení je tlačítko Zapomenuté heslo, kde uvedete své uživatelské jméno, a systém Vám zašle nové heslo na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě.
Potřebujete-li umožnit přístup účetním, kontaktujte nás a adrese support@pmgc.eu a my Vám přístup zajistíme.
Kartové transakce - na platebním terminálu
Přehled

Po přihlášení můžete nahlédnout na celkové obraty, počty karetních transakcí a výši poplatků.

Do kolonky ID obchodníka uveďte příslušné ID Vaší společnosti, vyberte požadovaný rok a stiskněte tlačítko "Nahrát".
Zúčtování pro platební terminály
a eCommerce obchodníky

Díky mnoha filtrům si můžete prohlížet jednotlivá zúčtování např.: dle měsíce, data, ID obchodníka nebo podle období.
Všechna data z této karty lze exportovat do Excelu, PDF nebo vytisknout.

V přehledu zúčtování naleznete platby, které Vám byly odeslány na účet a to dle zúčtovacícho cyklu uvedeného ve smlouvě.
Dávky (denní uzávěrky)


Zde si můžete vyhledat denní uzávěrky.
Transakce (POS platební terminál)


Zde naleznete seznam transakcí. Můžete vyhledávat podle různých filtrů: podle dávky, podle zúčtování, podle data
Splatná zúčtování


Zde se nachází seznam transakcí, které zatím nebyly zpracovány pro zúčtování a nebyly odeslány na váš účet obchodníka.
Směnné kurzy

Pokud přijímáte platby v cizích měnách, které se Vám posléze konvertují do CZK, zde najdete směnné kurzy MasterCard. Transakce se připíšou dle těchto daných kurzů.
Ke stažení

V menu "Stáhnout" si můžete stáhnout Zúčtovací soubory ve formátu CSV, které pak můžete importovat do vašich interních systémů
Kartové transakce - v rámci eCommerce řešení Securepay

Jedná se o transakce přes platební bránu. V této sekci si v případě platebních bran pro eshopy můžete zkontrolovat, zda provedené transakce byly úspěšné a v případě těch neúspěšných zjistit důvod jejich zamítnutí.

Transakce jsou viditelné přímo online.
Pay-By-Link
Funkce Pay-By-Link je uživatelsky jednoduchá platební metoda, kdy zákazník pouze klikne na vygenerovaný odkaz, který ho přesměruje přímo na platební stránku. Počet kusů objednaného zboží a jeho celková cena se zobrazí přímo na stránce. Po provedení platby zákazník obdrží email s potvrzením o úspěšné transakci.

V aplikaci B-Online si tento odkaz můžete vytvořit po uvedení částky k zaplacení a upřesnění povahy produktu/služby. Tento odkaz můžete následně vložit do e-faktury nebo ho můžete odeslat e mailem. Pro možnost využívání této služby je třeba uzavřít smlouvu na Online akceptaci karet se společností B-Payment.
Sporné transakce

V rámci řešení sporných transakcí portál B-online zobrazuje veškeré reklamované transakce, které držitel karty mohl uplatnit na přímo u banky, která vydala jeho platební kartu.

Tuto část portálu doporučujeme kontrolovat na týdenní bázi. V případě Reklamované transakce nebo Žádosti o podání vysvětlení k reklamované transakci zašlete, prosím, veškeré dokumenty týkající se této transakce na support@b-payment.cz (do 7 dní od upozornění na rozporovanou transakci). Pokud máte nějaké další podrobnosti k požadovaným dokumentům, kontaktujte, prosím zákaznické centrum na support@b-payment.cz nebo na tel. čísle +420 221 966 300.
Po doložení požadovaných dokumentů již celý proces přebírá zákaznické centrum a Borgun.
Tzv. Chargeback
Co je to reklamovaná transakce? tzv. "chargeback"?
Řešení akceptace platebních karet je dnes stále bezbečnější a tím pádem klesá i počet podvodů a zneužívání platebních karet. Pokud jsou správně nastavena nezbytná opatření, je pro samotného držitele karty riziko zneužití velmi nízké.
Jak je to ale s obchodníky? Jaké riziko vyvstává ve spojistosti s akceptací platebních karet pro ně?
V některých případech může dojít k podání stížnosti ze strany držitele karty ve své bance. Na základě této stížnosti je nezbytné, aby náš partner (Borgun) započal řízení v rámci této rozporované transakce.
Dva nejčastější důvody k reklamaci platby ze strany držitele karty jsou:
-
„Neobdržel jsem objednané zboží/službu.”
-
„Někdo zneužil moji kartu.”
Náš platební partner, společnost Borgun přebírá nad celým tímto procesem zodpovědnost.