top of page

B-Online – Přehled o vašich transakcích

B-Online je online reportovací systém pro všechny naše klienty prostřednictvím partnera Borgun hf, Ármuli 30, 108 Reykjavik, Islandská republika. 

 

Každý z našich klientů si může vyhledat informace o transakcích a platbách za poslední 4 roky pokladních terminálů a své platební brány v rámci eCommerce. 

Zároveň umožňujeme exportovat data k dalším analýzám. 

Na portálu B-online je možné provádět platby pomocí Pay-By-Link a také zakládat opakované platby. 

Bonline.jpg

Přihlášení

Po uzavření smlouvy zasíláme uživatelské jméno a heslo e mailem z adresy no-reply@borgun.com na uvedenou e mailovou adresu ve vaší smlouvě.

Je možné, že tento e-mail bude v závislosti na nastavení e-mailových účtů doručen do vaší nevyžádané pošty, a proto doporučujeme zkontrolovat, zda Vám e-mail byl doručen. V případě jakýchkoliv problémů se můžete obracet na support@pmgc.eu, kde Vám zajistíme opětovné zaslání. 

Změna hesla

Po prvním přihlášení si musíte změnit heslo. Systém požádá o změnu hesla každých 90 dnů. Upozorňujeme Vás, že nové heslo nesmí být stejné jako posledních 5 hesel.

Po zadání 3 neplatných uživatelských jmen nebo hesel Vám systém znemožní přístup po dobu 30 minut. Po uplynutí této doby budete mít možnost znovu se přihlásit.

Doporučujeme použít minimálně 8 znaků (min. 1 velké písmeno a min. 1 číslici)

Zapomenuté heslo

Zapomenete-li heslo, můžete požádat o nové. Pod tlačítkem Přihlášení je tlačítko Zapomenuté heslo, kde uvedete své uživatelské jméno, a systém Vám zašle nové heslo na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě.

Potřebujete-li umožnit přístup účetním, kontaktujte nás a adrese support@pmgc.eu a my Vám přístup zajistíme. 

Kartové transakce - na platebním terminálu

Přehled

Finder.png

Po přihlášení můžete nahlédnout na celkové obraty, počty karetních transakcí a výši poplatků.  

BO_prehled.jpg

Do kolonky ID obchodníka uveďte příslušné ID Vaší společnosti, vyberte požadovaný rok a stiskněte tlačítko "Nahrát". 

Zúčtování pro platební terminály
a eCommerce obchodníky

Finder.png

Díky mnoha filtrům si můžete prohlížet jednotlivá zúčtování např.: dle měsíce, data, ID obchodníka nebo podle období.

Všechna data z této karty lze exportovat do Excelu, PDF nebo vytisknout.

BO_Filtr.jpg

V přehledu zúčtování naleznete platby, které Vám byly odeslány na účet a to dle zúčtovacícho cyklu uvedeného ve smlouvě.

Dávky (denní uzávěrky)

Finder.png
BO_davky.png

Zde si můžete vyhledat denní uzávěrky.

Transakce (POS platební terminál)

Finder.png
BO_TRX_POS.jpg

Zde naleznete seznam transakcí. Můžete vyhledávat podle různých filtrů: podle dávky, podle zúčtování, podle data

Splatná zúčtování

Finder.png
Splatna_zuctovani.jpg

Zde se nachází seznam transakcí, které zatím nebyly zpracovány pro zúčtování a nebyly odeslány na váš účet obchodníka. 

Směnné kurzy

SmenneKurzy.jpg

Pokud přijímáte platby v cizích měnách, které se Vám posléze konvertují do CZK, zde najdete směnné kurzy MasterCard. Transakce se připíšou dle těchto daných kurzů.

Ke stažení

Finder.png

V menu "Stáhnout" si můžete stáhnout Zúčtovací soubory ve formátu CSV, které pak můžete importovat do vašich interních systémů

Kartové transakce - v rámci eCommerce řešení Securepay

Finder.png

Jedná se o transakce přes platební bránu. V této sekci si v případě platebních bran pro eshopy můžete zkontrolovat, zda provedené transakce byly úspěšné a v případě těch neúspěšných zjistit důvod jejich zamítnutí.

Securepay.jpg

Transakce jsou viditelné přímo online. 

Pay-By-Link

Funkce Pay-By-Link je uživatelsky jednoduchá platební metoda, kdy zákazník pouze klikne na vygenerovaný odkaz, který ho přesměruje přímo na platební stránku. Počet kusů objednaného zboží a jeho celková cena se zobrazí přímo na stránce. Po provedení platby zákazník obdrží email s potvrzením o úspěšné transakci.

PayByLink.jpg

V aplikaci B-Online si tento odkaz můžete vytvořit po uvedení částky k zaplacení a upřesnění povahy produktu/služby. Tento odkaz můžete následně vložit do e-faktury nebo ho můžete odeslat e mailem. Pro možnost využívání této služby je třeba uzavřít smlouvu na Online akceptaci karet se společností B-Payment.

Sporné transakce

Finder.png

V rámci řešení sporných transakcí portál B-online zobrazuje veškeré reklamované transakce, které držitel karty mohl uplatnit na přímo u banky, která vydala jeho platební kartu. 

Reklamace.jpg

Tuto část portálu doporučujeme kontrolovat na týdenní bázi. V případě Reklamované transakce nebo Žádosti o podání vysvětlení k reklamované transakci zašlete, prosím, veškeré dokumenty týkající se této transakce na support@b-payment.cz (do 7 dní od upozornění na rozporovanou transakci). Pokud máte nějaké další podrobnosti k požadovaným dokumentům, kontaktujte, prosím zákaznické centrum na support@b-payment.cz nebo na tel. čísle +420 221 966 300.

Po doložení požadovaných dokumentů již celý proces přebírá zákaznické centrum a Borgun.

Tzv. Chargeback

Co je to reklamovaná transakce? tzv. "chargeback"?

Řešení akceptace platebních karet je dnes stále bezbečnější a tím pádem klesá i počet podvodů a zneužívání platebních karet. Pokud jsou správně nastavena nezbytná opatření, je pro samotného držitele karty riziko zneužití velmi nízké.

Jak je to ale s obchodníky? Jaké riziko vyvstává ve spojistosti s akceptací platebních karet pro ně?

V některých případech může dojít k podání stížnosti ze strany držitele karty ve své bance. Na základě této stížnosti je nezbytné, aby náš partner (Borgun) započal řízení v rámci této rozporované transakce.

 

Dva nejčastější důvody k reklamaci platby ze strany držitele karty jsou:

  1. „Neobdržel jsem objednané zboží/službu.”

  2. „Někdo zneužil moji kartu.”

 

Náš platební partner, společnost Borgun přebírá nad celým tímto procesem zodpovědnost.

bottom of page